vineri, 30 aprilie 2010

Grijile......


Ca orice om sunt sigura ca ai si tu grijile tale. Cand eram in clasa a-VII-a am facut un curs de psihologie si tin minte ca doamna cu care faceam mi-a recomandat o carte ''Curs practic de incredere'' de Walter Anderson. Nu pot sa spun ca mi-a placut la vremea aceea eram doar un copil....ce intelegeam atunci ? Nimic. Eram un copil inca ''crud'' la minte. Dar acum am avut multe de invatat datorita acestei carti.
''Inca din copilarie ,multi americani se contamineaza de o boala care poate fi atat de grava,incat mii si mii de oameni mai degraba isi iau viata decat sa incerce sa-i gaseasca leac.Aceasta boala cumplita se numeste GRIJĂ. Toti sunt afectati. (...)
Cand eram adolescent,credeam ca oamenii pe care ii admiram nu isi faceau la fel de multe griji ca mine.'' Este o carte care te ajuta sa te formezi ca om in societatea in care traim.
La sfarsitul fiecarui capitol exista in aceasta carte cate un exercitiu util:''Faceti acest experiment timp de o luna:tineti un jurnal si scrieti ce va ingrijoreaza si cand va ingrijoreaza.Oricare ar fi grija si cat de minora sau importanta ar fi ea , notati-o.De fiecare data can va preocupa ceva notati.Nu impartasiti rezultatele nimanui! ''
Pe mine una m-a ajutat acest exercitiu si m-a facut sa cred ca nu trebuie sa-mi fac griji in viata pentru orice mica prostie pt. ca cu timpul grijile se vor acumula si nu va fi atat de bine pt. mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu